Blog
Non te perdas nada

CONSULTA AS NOSAS NOVAS

AXUDAS PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO BENEFICIARIO DE BOLSAS DE COMEDOR ESCOLAR POLO COVID-19

AXUDAS PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO BENEFICIARIO DE BOLSAS DE COMEDOR ESCOLAR DURANTE A SITUACIÓN DE SUSPENSIÓN DO SERVIZO DE COMEDOR COMO CONSECUENCIA DO PECHE DO CENTRO EDUCATIVO A RAÍZ DO COVID-19.

COMO SOLICITAR AS AXUDAS NO CENTRO EDUCATIVO

Para as familias ás que lles resulte difícil acceder á sede electrónica ou completar o anexo e remitilo ao centro educativo considérase válida a obtención do consentimento da familia e dos seus datos mediante os seguintes métodos:

a) Correo electrónico (preferentemente) no que conste a intención da familia de solicitar a axuda e os datos seguintes:

· Nomes, apelidos dos proxenitores.

· Nomes, apelidos e condición de comensal do alumnado (dicir se é comensal gratuíto ou, en cambio, semigratuíto de 1 €).

· Número de conta bancaria para o aboamento da axuda.

· Vontade de solicitar a axuda de comedor polo COVID-19.

A dirección de correo electrónico para enviar estes datos é a seguinte:

ceip.nosasenhora.xuvencos@edu.xunta.es

b) No caso de que non sexa posible enviar o correo electrónico, poderanse enviar os mesmos datos ó teléfono móbil do colexio, a través da aplicación whatsapp.

O número do móbil do centro é : 626 336 107

Bando informativo sobre o Coronavirus

    BANDO INFORMATIVO

 

ANA PATRICIA TORRES MADUREIRA, ALCALDESA DO CONCELLO DE BOBORÁS

 

Con motivo da situación actual de contención reforzada contra a transmisión do coronavirus (COVID-19) e seguindo as recomendacións establecidas pola Consellería de Sanidade da Xunta de Galicia para evitar os contaxios; Concello de Boborás cancela ata novo aviso todas as actividades culturais e deportivas dependentes do ente público.

Asimesmo, o Punto de Atención á Infancia (gardería) e o servizo de conciliación familiar, “Boborás Concilia” suspéndese dende o luns 16 de marzo, durante o mesmos período que os centros educativos de Galicia, como CEIP de Boborás.

Primarase a atención telefónica ou telématica ao público no Concello na medida do posible. O teléfono de contacto é o 988402008, o correo electrónico é administracion@boboras.gal e a sede electrónica https://boboras.sedelectronica.es.

No Concello colocáronse dispensadores de solución hidroalcohólica para que a xente poida úsalo e limpar as mans.

Se algunha persoa precisa información sobre o coronavirus pode facelo chamando o teléfono gratuíto 900 400 116. Os principais síntomas son febre, tose e sensación de falta de aire.

As medidas de protección básica recomendadas pola OMS:

  • Lavar as mans con frecuencia
  • Cubrir a boca e o nariz co cóbado o un pano desbotable ao tusir ou esbirrar.
  • Evitar tocarse os ollos, o nariz e a boca.
  • Evitar espazos con moita xente.

Todas estas medidas son de carácter preventivo, pregando a calma e o sentido común da veciñanza.

 

 

 

 

 

Roteiro Cultural o Castro de Cameixa

O 29 de decembro de 2019 faremos o Roteiro Cultural ao Castro de Cameixa, para visitar a última escavación feita no mesmo. Será o arqueólogo director, Jorge Lamas, o que fará a explicación do roteiro e mostrará algunha das pezas atopadas.

 

Punto de encontro: Campo da Festa de Cameixa

Hora: ás 10.30 h
 

Animate a coñecer os tesouros do noso Concello, é unha boa forma de rematar o ano!

Convocado a XXXV edición do Premio Antón Losada Diéguez para o 2020

Os Concellos de Boborás e O Carballiño, así como a Deputación de Ourense, veñen de convocar unha nova edición do Premio Antón Losada Diéguez, que xa ten 35 anos de vida, consolidandose como un dos galardóns literarios máis prezados de Galicia no que se loa e lembra a figura do pensador, filósofo, escritor e guieiro da Xeración Nós; nacido nas terras de Moldes (Boborás).

Os interesados en participar deberán de mandar 9 exemplares das obras a presentar a dirección postal do Concello de Boborás (Rúa Cristóbal Colón 46 Boborás CP 32514, Ourense). Un dos requisitos principais e que sexa unha obra publicada en galego durante o ano 2019. As categorías son Investigación e Ensaio con 6.000 euros de premio e Creación Literaria, tamén con 6.000 euros.

O fallo do premio será o 25 de abril de 2020 no Concello de Boborás, e a entrega do mesmo o 13 de xuño do mesmo ano.

Consulta aquí as bases do premio.

 

Exposición pública da aprobación inicial do Plan Municipal na Defensa e Prevención dos Incendios nas faixas secundarias dos núcleos de Boborás

No día de hoxe publicouse no BOP o anuncio da exposición pública da aprobación inicial do Plan Municipal na Defensa e Prevención dos inncendios forestais nas faixas secundarias dos núcleos de Boborás.

O prazo é de 20 días hábiles. Podese consultar cada núcleo no propio Concello e a través destos enlaces:

20191111_Boborás_PMDIF_F1

20191111_Boborás_PMDIF

20191111_32013_Boborás

Boborás celebra o seu magosto popular o 16 de novembro

O Concello de Boborás organiza como novidade, para este ano, un magosto para todos os veciños do noso municipio. Será o 16 de novembro a partir das 19.30 horas no pavillón municipal.

Haberá amenización musical a cargo dun trio e tamén un hinchable para os nenos. O menú constará de chourizos, pan, empanadas, panceta, viño, bebidas, castañas e chocolate quente con queique. Anímate a participar e pasar un rato agradable coa comunidade de Boborás. É gratuito para a veciñanza!

 

Arrepío na Freixa, unha pasaxe de terror en San Bartolomeu

Os sábados do mes de novembro as 21.30 horas , a partir do día 9, serán de medo en San Bartolomeu da Freixa no concello de Boborás.

Dar Trela Teatro, dirixida por Maribel Rodriguez, teatralizará unha pasaxe de arrepios e terror por este fermoso pobo no que cando cae a noite…todo por pasar.

Dende mañá fai a túa reserva no teléfono 682 370 623!! Prazas limitadas!

 

Actividades Físico-Deportivas do Concello de Boborás 2019/2020

O Concello de Boborás pon en marcha novamente o calendario de actividades Físico Deportivas no Concello de Boborás 2019/2020

– Ximnasia de Mantemento en Feás ( luns, mercores e venres das 17.00 a 18.00 h por 12 euros mes)
– Ximnasia Mantemento en Boborás ( martes e xoves de 19.45 a 20.45 h por 10 euros)
– Xerontoximnasia en Brués (martes e xoves de 17.00 a 18.00 horas por 10 euros)
– Xerontoximnasia en Vecoña (xoves de 17.00 a 18.00 h por 6 euros o mes)
– Xerontoximnasia no Regueiro ( xoves de 19.00 a 20.00 h por 6 euros o mes)
– Pilates en Boborás ( luns e mercores de 18.15 a 19.15 h por 10 euros o mes)
– Bailes Latinos en Boborás ( venres de 20.00 a 21.00 h por 10 euros o mes)
– Baile Tradicional en Boborás ( sábados de 11.30 a 12.30 h por 10 euros o mes)

 

Comenzan as actividades a partir do 21 de outubro!

Anótate no Concello de Boborás ou no teléfono 988402008 e tamén podes probar un día e se che gusta inscribirte!

 

Axudas para material escolar do Concello de Boborás curso 2019/2020

O Concello de Boborás abre o prazo de solicitude das axudas de material escolar para o curso 2019/2020. O prazo para solicitudes remata o 17 de outubro de 2019.  A continuación veñen detalladas as bases reguladoras, para calquera dúbida pode consultar nas oficinas do concello ou no teléfono de contacto 988 402 008.

PREME EN SOLICITUDE PARA OBTER OS FORMULARIOS:

SOLICITUDE

Bases reguladoras que rexerán a convocatoria das axudas para adquisición de material escolar do alumnado de educación infantil, primaria e secundaria para o curso académico 2019/20.

 

PRIMEIRA: Obxecto da convocatoria.

As axudas convocadas mediante as presentes bases, teñen como obxecto o cofinanzamento de material escolar dos alumnos que cursen educación infantil, primaria e secundaria.

Concíbense como un apoio ás familias empadroadas no Concello de Boborás con dificultades socioeconómicas que dificulten a correcta escolarización dos alumnos.

SEGUNDA: Orzamento.

O orzamento dispoñible para a concesión das axudas, ascende á cantidade de 1.166,66 €. No caso de que a demanda supere o orzamento dispoñible, priorizarase a concesión segundo a puntuación obtida despois da correspondente baremación, ata esgotar o orzamento.

TERCEIRA: Beneficiarios.

Poderán ser beneficiarias as familias que cumpran os seguintes requisitos:

  1. Estar empadroados todos os membros da unidade familiar (pai e/ou nai e fillo para o que se solicitan as axudas) no Concello de Boborás.
  2. Ter fillos matriculados para o curso escolar 2019/2020 en educación infantil, primaria ou secundaria. No caso de educación infantil e primaria, será requisito indispensable que se atopen matriculados no CEIP Nosa Señora de Xuvencos, exceptuando ós alumnos dos lugares de Astureses que teñen asignados os centros educativos de O Carballiño.
  3. Que a renda per cápita anual non supere uns ingresos netos de 6.000 €. Computaranse os ingresos de todos os membros da unidade familiar. A estes efectos, enténdese por unidade familiar os pais dos menores escolarizados así como todos os descendentes e ascendentes que convivan no mesmo domicilio.

Para os efectos desta orde, a renda per cápita da unidade familiar é o resultado de dividir a renda da unidade familiar do exercicio fiscal 2018 entre o número de membros computables, tendo en conta que computarán por dous os membros que acrediten unha discapacidade igual ou superior ao 33 % ou a percepción dunha pensión da Seguridade Social por incapacidade permanente nos graos de total, absoluta ou grande invalidez, ou a equivalente de clases pasivas.

A renda neta per cápita familiar obterase como resultado de realizar os seguintes cálculos en base á declaración da renda do exercicio 2018:

– Sumarase a base impoñible xeral coa base impoñible de aforro.

– Deste resultado restarase a cota líquida resultante da auto liquidación.

Segundo isto, a renda familiar para os efectos da auto declaración é o resultado de facer as seguintes operacións coa declaración do IRPF:

Casiña 435+ casiña 460-casiña 595

O resultado obtido dividirase polo número de membros que forman parte da unidade familiar.

O concepto de unidade familiar será o definido na normativa do IRPF.

Se solicitado o borrador na AEAT esta unicamente comunica os datos fiscais, e polo tanto non o remite, para determinar a renda dos membros computables que obteñan ingresos propios seguirase o procedemento descrito no punto primeiro e do resultado restaranse os gastos deducibles e as retencións ou pagamentos á conta efectuados.

Aclaracións para determinar correctamente a renda anual familiar

– Para determinar a renda anual familiar hai que sumar as rendas obtidas por todas as persoas que integran a unidade familiar. Nesta operación poden presentarse varias situacións:

-Unidades familiares nas que ambos cónxuxes, ou calquera outro integrante dela, perciben rendas e teñen obriga de presentar a declaración anual do IRPF. Neste caso, o importe da renda familiar resultará das sumas e restas das casiñas indicadas, que se obterán de cada declaración, se foron presentadas individualmente- que é o habitual- ou ben, da declaración conxunta.

-Unidades familiares nas que ambos cónxuxes , ou calquera outro integrantes perciben rendas pero só un deles ten a obriga de presentar a declaración. Neste caso, a obtención do importe da renda familiar resultará das sumas e restas das casiñas indicadas, para o membro da unidade que presentase declaración do IRPF máis importe que resulte, para o outro integrante da unidade familiar, dos datos do borrador doo IRPF agás os datos que figuren na casiña 537 correspondente á cota resultante da auto liquidación, dado que o contribuínte non presentou a declaración polo IRPF. No caso de que un dos membros en vez de borrador dispoña dun certificado de imputación de rendas, para realizar o cálculo dos seus ingresos deberá sumar os rendementos íntegros e restar os gastos deducibles e as retencións ou pagamentos a conta efectuados.

-Cando ambos cónxuxes perciban rendas pero non teñan obriga de presentar declaración da renda ou ben cando o cónxuxe ou os cónxuxes non perciban renda ningunha suxeita á tributación no IRPF. Nestes supostos ,os interesados deberán consignar os datos do borrador do IRPF ou no seu caso os datos que figuren no certificado de imputación de rendas do mesmo xeito que no apartado anterior.

  1. A renda da unidade familiar será o resultado de sumar as rendas de cada un dos membros computables da familia que obteñan ingresos de calquera natureza, de conformidade coa normativa reguladora do imposto sobre a renda das persoas físicas.
  2. Nos casos de violencia de xénero non se terán en conta os ingresos do agresor para determinar a renda per cápita da unidade familiar.

CUARTA: Contía das axudas.

  • Alumnos de infantil: 70 euros por beneficiario
  • Alumnos de primaria: 90 euros por beneficiario
  • Alumnos de secundaria: 110 euros por beneficiario

Estas axudas serán incompatibles con calquera outra axuda solicitada para o mesmo concepto (material escolar en outras Administracións).

QUINTA: Solicitude e documentación.

As solicitudes presentaranse no Rexistro xeral do Concello de Boborás ou segundo o establecido no artigo 16 da lei 39/2015, do procedemento administrativo común das Administracións Públicas.

Acompañaranse da seguinte documentación:

  1. Fotocopia do DNI do/a solicitante, pasaporte ou NIE.
  2. Fotocopia do Libro de Familia.
  3. Certificado de convivencia.
  4. Acreditación da situación económica e laboral de todos os membros da unidade de convivencia: declaración da renda do 2018. No caso de non estar obrigado a presentala, requerirase o certificado negativo de Facenda e os xustificantes que acrediten os ingresos (certificado do INEM sobre as prestacións de desemprego, certificado de pensións, convenio regulador, de ser o caso, ou calquera outro documento que acredite ingresos). De non poder acreditar documentalmente a situación económica, será preciso a presentación de Declaración xurada.
  5. Informe de vida laboral para os membros da unidade familiar en idade laboral.
  6. Tarxeta de demandante de emprego, de ser o caso.
  7. Fotocopia do certificado do grao de discapacidade e/ou valoración de dependencia, de ser o caso.
  8. Certificado do centro educativo que acredite a matrícula e o nivel escolar que cursa o alumno.
  9. Certificado do número de conta.
  10. Facturas acreditativas do gasto en material escolar no caso de que éste xa fose realizado.

SEXTA:TRIBUNAL DE VALORACIÓN

Será designado polo alcalde e terá a seguinte composición:

– Presidente: A traballadora social do Concello.

-Secretario: Un funcionario   da Corporación, persoal laboral fixo da Corporación , habilitado de carácter nacional. ou da Deputación de Ourense designados pola Alcaldía.

-3 vogais: funcionarios ou traballadores do Concello, ou habilitado de carácter nacional. ou da Deputación de Ourense designados pola Alcaldía.

SÉTIMA: Procedemento.

Unha vez presentadas as solicitudes no Rexistro Xeral do Concello ou por calquera outro medio recollido no artigo 16 da lei 39/2015, do procedemento administrativo común das Administracións Públicas, procederase á valoración por parte do Tribunal da documentación presentada e a posterior baremación para establecer unha orde de prioridade, no caso de que sexa preciso. De existir expedientes coa mesma puntuación e esgotar o crédito dispoñible, terá prioridade o que posúa unha menor renda.

O órgano competente para a instrución será a Concelleira de Educación.

O órgano competente para resolver a concesión ou denegación será a Alcaldesa-Presidenta, en base á proposta do Tribunal de Valoración unha vez realizada a avaliación e baremación.

Comunicarase a resolución á persoa interesada no prazo dunha semana.

OITAVA: Criterios de avaliación e baremo.

Terán se en conta os seguintes factores para determinar unha puntuación segundo o maior grao de necesidade:

  1. Situación socioeconómica:
  • Familia na que o sustentador principal se atope en situación de desemprego: 5puntos.
  • Familia numerosa: 5 puntos.
  • Familia monoparental: 3puntos.
  • Familia na que algún membro teña recoñecido o grao de discapacidade e/ou valoración de dependencia: 3 puntos.
  • Familia na que o sustentador principal sexa vítima de violencia de xénero: 5puntos.
  1. Factores sociais:
  • Familia incluída no Programa de Educación Familiar: 5 puntos.
  • Familia beneficiaria de RISGA: 5 puntos.

 

NOVENA: Prazo de presentación de solicitudes.

O prazo será de un mes a partir do día seguinte á súa publicación no Boletín Oficial da Provincia de Ourense.

DÉCIMA: Xustificación e pago das axudas.

Procederase ó pago da axuda concedida unha vez sexa presentada a factura ou facturas oficiais correspondentes ós gastos en material escolar. A data límite para a presentación de facturas será o 16 de decembro de 2019.

 

 

Trail Nocturno en Boborás o 2 de novembro de 2019

Nova data para o “Trail Nocturno”  de Boborás. Será o 2 de novembro, con saída ás 18.30 horas dende a Ponte da Cruz de Pazos de Arenteiro, lugar o que se chegará en autobús dende o Pavillón Municipal.

A distancia a percorrer é de 16,1 kilómetros e o remae da proba haberá un avituallamento final.

Inscricións en www.emesports.es ata o xoves 31 de outubro ás 23.59 h.

 

Ven a disfrutar do deporte, nun lugar encantado como é Boborás. O circuito inclúe o tramo da Ruta do Pozo dos Fumes.

A Xunta de Galicia dota a Protección Civil de Boborás cun vehículo Pick-up

📢 No DOG de hoxe sae publicada a resolución pola que se resolve a adxudicación do equipamento de emerxencias para os concellos de menos de 50.000 habitantes, mancomunidades ou agrupacións de concellos.

 Un dos beneficiados no reparto deste necesario e útil equipamento destinado as AVPC é o Concello de Boborás, cun vehículo Pick Up! 🚙

Este é o resultado do traballo que levan a cabo os voluntarios de proteccion civil do noso Concello e que sen dúbida será máis fácil con este novo coche. 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

Susana Baños, gañadora do IV Concurso fotográfico de Boborás coa foto “Paisaxes de auga, pedra e viño”

Susana Baños, é a gañadora do IV concurso fotográfico “Boborás, Arte e Natureza”, coa foto “Paisaxes de auga, pedra e viño”. O fallo do concurso levouse acabo o pasado 31 de agosto no Concello de Boborás.

Logo do debate do xurado, que tiña que decidirse entre 17 fotógrafos e 45 fotografías, o mesmo dictaminou o seguinte resultado coas correspondentes fotos.

1º Premio: Susana Baños González por Paixades de auga, pedra e viño”

2º Premio David Lozano Fernández por “Irmáns do Tempo”

3º Premio: David Rodríguez Caride por “Fusilamento”

1º accésit: Víctor Manuel Gulias Riande por “Igrexa de Cameixa”

2º accésit: Víctor Manuel Fernández Díaz por “Camiño de Vida”

3º accésit: Daniel Vázquez Añel por “Un camiño por recorrer”

 

 

As outras fotos participantes pódense consultar no seguinte elace de facebook.